Binnenkijker in fonQ magazine


Leuk nieuws: er staat een binnenkijker van ons huis, en een interview met mij, in het 'Mooi magazine' van fonQ.nl


Ieder kwartaal brengt fonQ.nl dit inspiratiemagazine uit, met daarin allerlei mooie producten, leuke feitjes, lekkere recepten en nu dus ook een binnenkijker bij mij thuis! 
Twee maanden geleden kwamen Tessa Klop en Denise Pronk hiervoor een paar uurtjes bij me langs om de boel vast te leggen. Dat hebben ze heel mooi gedaan en ik ben dan ook heel blij met het eindresultaat. Ik laat jullie in deze blogpost alvast wat stukjes zien!


 
foto door Denise Pronk


' Ik ben opgegroeid in een Scandinavische woning in Friesland, waar mijn moeder maandelijks de boel veranderde. Vaak hielp ik mee met het verschuiven van meubels
of het kiezen van een ander kleurtje. ' 








' Milou's passie voor interieur komt voort uit het feit dat ze zich in huis echt thuis wil voelen. (...) De frisse, lichte basis straalt een fijne rust uit en de warme kleuren zorgen tegelijk voor een gezellige sfeer. Ook items met mooie texturen en grafische patronen
zijn kenmerkend voor haar stijl. ' 









Mocht je t/m juni 2018 iets aanschaffen bij fonQ.nl, dan krijg je het blad gratis meegestuurd. Ook is het blad via deze link online te bekijken. 

Ik blader 'm nog even door hoor! Laat je het weten als jij 'm ook doorgebladerd hebt? :)

Fijne avond!

Reacties