Giveaway: Plant Box small


Are you in a winning mood? Ja? Mooi zo! Ik mag één van jullie namelijk blij maken met een prachtige Plant Box van Ferm Living. 
Misschien ken je het grote broertje van deze mooie metalen box al wel? Deze heeft namelijk een bijpassend onderstel en is net als deze kleine versie in verschillende, sprekende kleuren verkrijgbaar. 
Ik mag deze versie van de 'plantenbak' in de kleur (oker) zoals je 'm bij mij op het aanrecht ziet staan weggeven. 
Wil je meedoen? Lees dan deze blog! 


Ik heb de Plant Box een plekje gegeven in onze kleine keuken en er muntplantjes ingezet. 
Dat past prima zo! Je hebt namelijk niet veel ruimte nodig om deze bak neer te kunnen zetten, omdat de bak 45 cm. lang en 17 cm. diep is. 
Deze kleine versie is dus uitermate geschikt voor kleinere ruimtes of bijvoorbeeld voor op de vensterbank. 

Ondanks dat de Box gemaakt is van gepoedercoat metaal en daarmee ook bestand is tegen roesten, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je 'm alleen kunt gebruiken voor het stylish neerzetten van (kruiden)plantjes. Je kunt de bak namelijk ook voor talloze andere doeleinden gebruiken. 
Zo kun je dit soort design plantenbakken bijvoorbeeld ook prima gebruiken om rondslingerende spulletjes in de hal in op te ruimen, pennen en ander schrijfgerei op je bureau een plekje te geven, of voor het opbergen van je mooiste toiletspulletjes en lekkerste geurtjes in de badkamer. 





De Plant Box Small maakt deel uit van de zeer uitgebreide collectie van Ferm Living. Trine Andersen is een Deense designer en tevens de grondvester achter dit in 2005 opgerichte designlabel. Haar stijl is minimalistisch, grafisch en vaak zijn er retro-invloeden in te herkennen.
Zoals jullie misschien wel weten is Ferm Living echt één van mijn favoriete merken, omdat de collectie altijd verfrissend en eigen is. Bovendien is de collectie ook nog eens enorm uitgebreid, zo is er altijd wel iets naar mijn smaak te vinden. En vast ook wel naar die van jullie...




De Plant Box is onder andere in twee tinten grijs, zachtblauw en het zwart verkrijgbaar. Zoals ik in het begin al aangaf, koos ik voor de sprekende kleur 'oker'. Hoewel deze naam doet vermoeden dat het hier om een geeltint zou kunnen gaan, neigt deze kleur toch eerder naar de mooie steenrode tint die ik ook op andere plekken in huis terug laat komen. 
Het is een mooie, warme kleur die zich goed laat matchen met andere tinten. Ik koos ervoor om onze witte keuken wat aan te kleden met mooie, zomerse kleuraccenten. Zie bijvoorbeeld de gele theedoek en het groene servies. Door de groene kleur van de plantjes, wordt de steenrode kleur van de Box mooi geaccentueerd en is het echt een eyecatcher. Ik vind zo’n veelzijdige box dan ook echt de geschikte manier om zo’n mooi kleuraccent aan te brengen, in onze verder toch wel eenvoudige keuken. Wordt het geheel wat sprekender van!


Weet jij ook wel een mooi plekje te verzinnen voor deze handige metalen box? Dan kun je nu meedoen met deze winactie. 
Meedoen is eenvoudig; volg mij (@milou_nieuwenhuis) en MisterDesign op instagram. Laat een reactie achter op de foto die ik daar plaats en tag daarbij twee mensen waarvan jij denkt dat zij deze giveaway ook wel leuk zouden kunnen vinden. That's it! 
Deze winactie duurt tot 30 juli, daarna maak ik de winnaar bekend. 

Veel succes! 

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met MisterDesign. Ik heb hiervoor zelf stylingfoto's gemaakt. Op 'Van het kastje naar de Muur' deel ik mijn passie voor interieur en styling en ben ik altijd eerlijk over mijn bevindingen t.a.v. een merk of product.

Reacties

  1. Nou dat is heel toevallig! Gisteren kocht ik twee nieuwe kussens en vanochtend bedacht ik mij om 1 muur in de kleur van de plant box te gaan schilderen tijdens mijn vakantie. Deze plant box maakt het plaatje dan wel af hoor! Ik ga even reageren op jouw IG, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik je weer gevonden heb, Milou! Een paar jaar geleden volgde ik je, maar opeens niet meer. Nu kwam ik je tegen via IG en heb je net weer toegevoegd als `leuke blogjes`. Ik ga je weer fijn volgen! Fijne avond.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten