Winnaar giveaway Vacht Van Vilt


Zo! Wát een enthousiasme en wat hebben er enorm veel mensen meegedaan! 
Fijn om te lezen dat het diervriendelijke karakter van de prachtige, handgemaakte vachten van Vacht Van Vilt, jullie zo aanspreekt. Ik begrijp het wel: de producten zijn niet alleen mooi, maar ook nog eens duurzaam en diervriendelijk gemaakt; what's not to love!

Heel hartelijk bedankt voor jullie deelname aan de winactie van het shoptegoed van maar liefst €200,-. Dit bedrag is te besteden aan een mooie schapenvacht in de webshop van Vacht Van Vilt
Een prijs waar ik de gelukkige winnaar vast heel blij mee zal maken!



De prijs is gewonnen door: 
 



Lauwerina 

Wauw!!!! Deze gave actie kan ik niet overslaan. Ik volg jullie al een tijdje via IG en Facebook, nu zag ik deze super actie voorbij komen. Deze vacht zou te gek staan in mijn woonkamer! In jouw woonkamer staat hij echt zo mooi. Prachtig!! Ik ga duimen... Heb meegedaan via IG en Facebook.



Liefs van Lauwerina

IG: @Room26_bylauw
Facebook: Lauwerina Warrens-vd schaft


Gefeliciteerd Lauwerina! Stuur je mij een mailtje met je gegevens op: vanhetkastjenaardemuur@live.nl? Dan zorg ik dat alles geregeld wordt! 

Ik kreeg overigens ook een paar keer de vraag waar het vloerkleed vandaan komt, die ik nu in de woonkamer heb liggen. Dit exemplaar is van het merk The Go'round en heb ik bij Mariekerusticusstyling.nl gekocht. 
Het is alleen heel hard gegaan met deze kleden want dit formaat (240x180 cm.) is inmiddels uitverkocht. Ze worden wel weer bijgemaakt, maar het kan dus nog even duren voordat ze weer op voorraad zijn. In de tussentijd is er in haar shop nog genoeg ander moois te vinden, dus ik zou je zeker aanraden om er een kijkje te gaan nemen. 


Nogmaals bedankt voor het meedoen allemaal en een fijne avond alvast!


Reacties