Lente op de bank: lichte kussens

Het is een beetje stilletjes hier op mijn blog. Dat komt omdat mijn tijd en aandacht nu vooral zit in het revalideren. Maar dat betekent niet dat ik níet bezig ben met ons interieur (volgens mij kan en wil ik dat ook nooit helemaal loslaten), ik heb alleen weinig energie om heel regelmatig een blogpost te schrijven en te fotograferen. Wel heb ik heel veel inspiratie en ideeën en ben ik bezig iets heel leuks op poten te zetten. Daar horen jullie heel snel meer over!
Wil je nu in de tussentijd toch op de hoogte blijven van wat ik allemaal doe? Volg mij dan op Instagram: @milou_nieuwenhuis!

Goed, over tot het onderwerp van deze blogpost! Bij een giveaway van April and May won ik een heel mooi kussen en dat was voor mij de aanleiding om allemaal lichte kussens op de bank te leggen. Dat gaf een lekker fris en lente-achtig sfeertje! Perfect voor deze tijd van het jaar. Ik maakte mijn styling af met wat fijne spulletjes van Stockhome en hier en daar wat groen (en zelfs een heel klein beetje roze).

Het kussen wat ik won is van het merk Flink. Flink verkoopt mooie wollen kwaliteitsproducten die in Nederland gemaakt worden. Zo ook het 'Nachtvorst' kussen, gemaakt van Italiaanse wol wat met grote steken gebreid is in een grafisch patroon. Je begrijpt natuurlijk wel dat dit kussen perfect tussen mijn andere spullen past en ook nog eens goed matcht met ons nieuwe vloerkleed. Reden genoeg om mijn camera er  dus weer even bij te pakken.






De 'Shhilence poster' is van One Must Dash en verkrijgbaar bij Stockhome. Net als de witte Serax Lovatt kandelaar en het lichtgrijze tie dye kussen van House Doctor. Het marmeren kussenhoesje is van de H&M Home en het grid kussen is van Present Time. 








Reacties

  1. Wat een prachtig sfeertje heb je weer neer weten te zetten. Ik ben benieuwd wat voor leuks er aan komt en veel sterkte met je herstel. Liefs susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Leuk dat dat wit met zwarte lijnen twee keer terug komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten